Strefa klienta
 

Oferta

  • CMS (Content Management System) - są to aplikacje służące do zdalnego zarządzania zawartością witryn internetowych przy pomocy odpowiednio przygotowanych formularzy, opartych często na technologii » WYSIWYG, wykorzystujących » bazy danych. Oprogramowanie tego rodzaju umożliwia właścicielowi witryny samodzielne dokonywanie zmian na swojej stronie bez konieczności posiłkowania się pomocą ze strony specjalistów - informatyków.
  • E-COMMERCE - jest to oprogramowanie służące do promocji produktów oferowanych przez właściciela witryny oraz ich sprzedaży bezpośredniej on-line. Zawiera moduły np. przedstawienia oferty właściciela w oparciu o aktualizowane na bieżąco katalogi produktów z uwzględnieniem ich danych technicznych oraz ceny, prowadzenia statystyk zamówień. Oferowane oprogramowanie może współpracować z systemami płatności on-line.
  • CRM (Customer Relationship Management) - aplikacje służące usprawnieniu organizacji pracy firmy podczas kontaktów z klientami za pomocą systemu kont, które obrazują rzeczywistą strukturę klientów, kontrahentów i współpracowników. Dzięki rozbudowanemu modułowi administracji daje możliwość m. in. planowania zadań, pisania notatek służbowych, dodawania załączników i edycji bieżących informacji o klientach, a w ramach każdego z kont klientów prowadzenie niezależnej dokumentacji.
  • FORUM DYSKUSYJNE - oprogramowanie służące do bezpośredniej komunikacji pomiędzy użytkownikami witryny internetowej. Forum wspomaga promocję usług, produktów oraz idei przyświecających właścicielowi witryny poprzez nawiązanie komunikacji z docelowymi odbiorcami (potencjalnymi klientami).
  • BIP (Biuletyn Informacji Publicznej) - Proponowane oprogramowanie BIP zapewnia instytucjom publicznym (gminy, powiaty, województwa, organy administracji terenowej i rządowej zespolone jak i nie zespolone, instytucje użyteczności publicznej itp.) możliwość zamieszczania danych wymaganych zgodnie z rozporządzeniem o Biuletynie Informacji Publicznej. Oprogramowanie jest bardzo elastyczne - to instytucje mogą zdecydować jakie informacje zamieszczą w poszczególnych działach (tytuły liczba i porządkowanie podstron w ramach działów też pozostawiono wyborowi klienta). Dzięki temu mimo znacznych różnic czy to w strukturach organizacyjnych, czy to w sferze rozliczeń majątkowych klient zawsze ma możliwość umieszczenia danych zgodnych z jego specyfiką, a jednocześnie zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa. Dodatkowo oprogramowanie może także służyć podmiotom niepublicznym, które w sposób uporządkowany chcą informować potencjalnych kontrahentów o swojej strukturze właścicielskiej, podejmowanych decyzjach, posiadanym kapitale itp.

    Oprogramowanie wychodzi także naprzeciw wymogom znowelizowanej ustawy Prawo Zamówień Publicznych obowiązującej od maja 2006 r. Zgodnie z tymi przepisami zamawiający - instytucja publiczna ale nie tylko, są zobowiązane publikować określone informacje takie jak ogłoszenia, siwz, wyniki postępowań przetargowych itp. na swoich stronach internetowych. Oprogramowanie umożliwia uporządkowanie tych danych i ułatwia dostęp do informacji osobom trzecim.

    Przewidziano tu także pełną elastyczność i jeśli zamawiający chce dotrzeć do nowego kręgu odbiorców, w przypadku gdy ustawa o zamówieniach takiego obowiązku nie nakłada. ma możliwość to zrobić. Panel "Przetargi" może być także wykorzystywany nie tylko dla potrzeb zamówień publicznych ale także dla przetargów gminnych na sprzedaż zasobów gminnych - nieruchomości, lokali mieszkalnych, użytkowania wieczystego itp. Może być także stosowany przez prywatnych przedsiębiorców organizujących przetargi na gruncie kodeksu cywilnego.

    Swoboda jaką zapewnia oprogramowanie to z jednej strony możliwość modyfikacji własnej dla konkretnego klienta z drugiej pewność bezpieczeństwa przed włamaniami i niezawodność systemu.

    Dodatkowym atutem jest wysoka intuicyjność oprogramowania, która pozwala na sprawne wprowadzanie danych przez użytkownika, który nie zna zasad formatowania tekstu z użyciem html. Wystarczy, że umie pisać w jednym z popularnych edytorów tekstu.

    Oprogramowanie to zostało stworzone z udziałem prawników i specjalistów z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych. Formuła oprogramowania wymagała znacznego nakładu finansowego oraz wielotygodniowych testów i konsultacji, dlatego w chwili obecnej proponujemy Państwu produkt o tak wysokiej wartości intelektualnej.

Licznik: 17746
Aleksander Trojanowski tel: 691 - 887 - 235, e-mail: trojan(ns)mnc.pl
xhtml css
All right reserved by AlexSoft